10 מיומנויות שכל איש שיווק דיגיטלי צריך

10 מיומנויות שכל איש שיווק דיגיטלי צריך

אתה יכול לראות כמה אנשים משתמשים באתר שלך באמצעות קמפיינים של שיווק בדוא"ל, פוסטים במדיה חברתית, מודעות דיגיטליות, מעקב אחרי קישורים ועוד. הדבר הטוב ביותר בגוגל אנליטיקס הוא שזה יכול לעזור לייעל את תוכן ה- PPC וה- SEO שלך, החל ממדיה חברתית ועד קמפיינים שיווקיים בדוא"ל וכמעט כל דף או פעולה שתרצה למדוד. קמפיינים של מודעות חברתיות יכולים לפנות לאנשים שבמקרה גולשים בעדכוני מדיה חברתית, וקמפיינים לשיווק במנועי חיפוש (SEM) יכולים לברר היכן אנשים רוצים לקנות מוצרים ושירותים ולדייק  את הצעדים שיש לעשות בהתאם.

מהות המשווק הדיגיטלי

על משווקים דיגיטליים להבין כיצד פועל וידאו בפלטפורמות מדיה חברתית שונות וכיצד להשתמש בפרסומות בתשלום כדי לקדם ולמקד את התוכן שלו או של העסק שהוא מקדם. זוהי יכולת חיונית למשווקים דיגיטליים, מכיוון שמומחי ניתוח בחברות משתמשים בנתוני ניתוח דיגיטלי כדי לתכנן פעולות נוספות ולתעדף משימות ופעולות קדימה.

בנוסף למיומנויות הטכניות הללו, משווקים דיגיטליים חייבים להבין את ההבדל בין רכישת לקוחות לשיווק לקוחות וללמוד כיצד להשתמש במדיה דיגיטלית לקידום דירוגים, המלצות, תוכן שנוצר על ידי משתמשים והסברה. כמשווק דיגיטלי מתמצא, כדאי שתדע כיצד לבחור את הפלטפורמה המתאימה לעסק שלך ולהתאים אישית את הפלטפורמה שבה העסק שלך משתמש כדי להתאים אישית את מסע הקונים, לתת להם את החוויה הטובה ביותר האפשרית ולהגדיל את הסיכויים שירכשו ממך. יחד עם זאת, עליך לדעת את הניואנסים של אופן הפעולה של ערוצים דיגיטליים שונים על מנת לעקוב, לנתח ולייעל את תוכניות השיווק שלך.

כדי להשיג מטרות אלה, ניהול השיווק הדיגיטלי חייב לכלול כישורים יוצאי דופן, אחרת לקוחות ועובדים מסתכנים להתרחק מיצירת וצריכת התוכן השיווקי הדיגיטלי שלך. משווקים דיגיטליים חייבים להמשיך להיות יצירתיים עם התוכן שהם מייצרים, והם זקוקים לכלים ומיומנויות כדי למדוד את הצלחת המאמצים הללו ולהראות אחר כך את התוצאות ללקוחות שלהם. המשווקים של מחר זקוקים לכישורים של פיתוח אסטרטגיות שיווק אוטומטיות ותוכן לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

כישורים שחשוב שיהיו למשווק הדיגיטלי שלכם

הבנת אופן העבודה עם נתונים ממקור ראשון וההזדמנויות התקשורתיות הנלוות לכך הינה בסיסית לאוטומציה שיווקית ומיומנות חיונית למשווקים דיגיטליים מובילים, הגדלת הגנת הנתונים והאוטומציה הגוברת של השיווק גורמים לכך שהאינטרנט אינו מקום בטוח עבורנו ומזין את הצורך בניהול קשרי לקוחות (CRM) להיות יכולת מפתח בשיווק דיגיטלי. עדכונים שוטפים של שוק הדיגיטל, מעקב תמידי על מה חדש ומה שודרג בפלטפורמות השונות יעזור למשווק הדיגיטלי להישאר מעודכן תמידו לתת מענה לכל בעיה בשטח.

כדי לשפר ולחדד את כישורי ניתוח הנתונים שלך עליך להכיר את מיטב כלי ניתוח הנתונים למשווקים, כולל Google Analytics, פלטפורמות אוטומציה שיווקיות גדולות כמו HubSpot ו- Marketo ופלטפורמות מדיה חברתית כגון LinkedIn, Instagram ו- טוויטר. עם הכרות מעמיקה עם פלטפורמות אלה, תוכל להדריך את צוות השיווק הדיגיטלי שלך באמצעות יצירת תוכן באמצעות אפליקציות מיוחדות, כלי מדיה חברתית ומגמות המדיה החברתית העדכניות ביותר.

 

אין צורך לומר שלכל משווק דיגיטלי יש תחושה טובה לגבי פלטפורמות מדיה חברתית בהן עושים שימוש כדי לפרסם תוכן ולהגיע לקבוצות היעד שלהם. אם אתה משתמש בכלים של מדיה חברתית, אתה כבר בשוק, כלומר כישורי מדיה חברתית כבר משווקים היטב, אך עדיין אתה צריך הבנה מוצקה של עקרונות שיווק בסיסיים. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במנועי חיפוש (SEM) קובעים את האסטרטגיה הדיגיטלית הכוללת שלך, אך ברמות הנתונים והתוכן אתה צריך להיות מסוגל לתקשר עם חברי צוות אחרים כדי להגיד לך מה לעשות ומה לא.

כתיבת תכנים ושפת השיווק

כדי למשוך את תשומת ליבם של הקונים שלהם, לעורר עניין, לעורר את התשוקה למוצר או לפתרון ולעורר אותם לפעול. כישורי סיפור מעולים, כולל כתיבה, עריכה וסיפור חזותי, הם יתרון לכל משווק דיגיטלי בין אם אתה כותב פוסט באינסטגרם או כותב מאמר בן אלף מילים בניהול הבלוג העסקי באתר.

אוצר תוכן

הוא חלק חשוב ביכולת השיווק של מדיה חברתית עבור חברות שאין להן זמן ליצור זרם תוכן קבוע בעצמן. תוכן איכותי, רלוונטיות התוכן ומעורבות הקהל הם רק שלושה גורמים נוספים שמשווקים צריכים להבין בעת יצירת אסטרטגיה של מדיה חברתית. ניהול שיווק דיגיטלי מוצלח דורש כישורי ניהול דיגיטליים יקרי ערך על מנת להבטיח שמשתמשים ייצרו לידים ממכרים להמרה ופיתוח, כולל פרסום תוכן המותאם לערוצים דיגיטליים רבים (דוא"ל, קידומי מכירות בתשלום, מנועי חיפוש, ערוצים חברתיים, PPC וכו ').

הפרקטיקה השיווקית לאחר התובנות והלמידה 

על ידי הבנת האופן שבו מנועי החיפוש מדדים אתרים ודירוג אתה יכול לא רק ללכוד את אחת מיומנויות השיווק הדיגיטלי המבוקשות ביותר בשוק, אלא גם לתת לך את הידע הבסיסי הדרוש לפרויקטים כגון ניהול פיתוח אתרים ו פרויקטים של שיווק תוכן. מנהלי שיווק דיגיטלי גדולים לא רק מפגינים כישורים גדולים, אלא גם משלבים חשיבה אנליטית ופתרון בעיות יצירתיות כדי לסייע לצוותים לפתח רעיונות קמפיין חדשניים המניעים את העסק. בעוד שההיבטים הטכניים של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מטופלים על ידי עובדים ממוקדים בצוותים ומחלקות במשרדי הדיגיטל. כמו כן, ידע מעמיק על הדינמיקה של קידום אתרים הוא חיוני כדי לקבל את הידע והנהלים לאופטימיזציה של כל סוגי התכנים ולהפעלת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מוצלחים.

כשזה מגיע לניהול שיווק דיגיטלי

90% ממנהלי השיווק הדיגיטלי אומרים שאין להם את הכישורים הדרושים להם כדי להצליח, ורק 8% מהמותגים מאמינים שצוות השיווק והניהול הדיגיטלי שלהם חזק מספיק או מסוגל להגיע לטווח של KPI.  ללא צוותים גדולים ומחלקות אמנות ייעודיות המאוישות במעצבים גרפיים ומעצבי UX, נותנים למשווקים הדיגיטליים לבצע משימות בסיסיות כגון בחירה ותפעול של תמונות המופיעות בפיד של מדיה חברתית של חברה, עריכת פריסות לניוזלטר בדוא"ל ועוד.

 

תמיד ללמוד ולהישאר מעודכנים בחידושים

משהו שאנחנו צריכים להמשיך ולהזכיר לעצמנו באופן קבוע זה שהעסקים שלנו לא מושלמים, האתרים שלנו לא מושלמים, אז אנחנו הולכים לטעות – בעקביות והכי חשוב ללמוד מהטעויות.

 למרות שיש לי כמה רעיונות כיצד לתקן את הדברים האלה, נראה שאני לא ממש ברמה שמסוגלת להערכה עצמית ביקורתית או לניתוח עצמי שיעזרו לי לגלות חלק מהתגליות האלה.

בסופו של דבר אתם הולכים לפספס את הסיכוי לתקן את הדברים האלה אם לא תלכו תחקרו ותבינו לבד.  

בכל פעם שאתה עושה שגיאה למדת משהו חדש וזה עשוי לחסוך לך כסף וזמן כשאתה בצעד הבא שתעשה.

 צור אתר שעובד

האינטרנט צריך להיות מקום שבו עסקים יכולים לשגשג, להיות גלויים ולהצליח, שעות על שעות בדיבורים על אתרים, חושבים עליהם ומבינים אותם. לפעמים אנחנו טועים וזו יכולה להיות טעות גדולה עבור עסק, אבל אני חושב שעלינו להיות קצת יותר מודעים לאפשרות הזו. בעיצוב אתרים וההיררכיה אסור לטעות וחשוב לבצע את הצעדים בצורה טובה. בשלבים מאוחרים יותר, לא רואים תוצאות והאתר לא מקודם בהתאם מכיוון שלא נבנה נכון או לא מושך את הגולשים לבצע בו פעולות וזה יכול לנבוע מסיבות רבות.

 

דילוג לתוכן