ניהול תיקים

ניהול תיקים

ניהול תיקים הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש למתן פתרונות בריאות איכותיים המותאמים לצרכים הספציפיים והאינדיבידואליים של הלקוח. פתרונות תוכנה לניהול תיקים מאפשרים לחברות להתמודד עם מגוון אתגרים עסקיים ולנהל עבודה בלתי צפויה וממוקדת מידע.

מנהלי תיקים מגיעים ממגוון מקצועות בתחום הבריאות ומשאבי אנוש

כולל מקצועות בריאות ושירותים. לדוגמא, ישנם אנשים יציבים שמשקיעים ואינם מעורבים בטיפול היומיומי בחולים, חולים ובני משפחותיהם. לכן טווח השמות בפועל ובספרות חל על מגוון סוגים שונים של ניהול תיקים, כגון מנהלי תיקים, מנתחי תיקים ומתכנני תיקים.

ניהול תיקים עוזר ללקוחות להשיג רווחה ואוטונומיה באמצעות מדיניות ותקנים מבוססי ראיות

ניהול תיקים מכונה גם הנוהג בניהול תיקים שמביאים איתם מנהלי תיקים. הסמכת ACM היא ההסמכה היחידה המוצעת לאחיות ומנהלי מקרים בעבודה סוציאלית והיא נועדה במיוחד כדי לאשר את האיכות והיעילות של הניהול הקליני של החולים ומשפחותיהם. לדוגמא, עליך להיות מוסמך בתחומי תכנון המקרים, ניתוח מקרים או מחקר וניתוח מקרה.

עם זאת, ישנם מספר בעיות בתהליך ההסמכה של ACM שיכולות להעיב על מה שמנהל תיקים מנסה להשיג.

למרות שאין נוסחת קסם לזיהוי מקרה חסכוני שהופך לתביעה מורכבת ויקרה

אתה זקוק לתוכנית ניהול תיקים אסטרטגית כדי לשמור על הטיפול במסלול ולמנוע העלויות לצאת משליטה. אם יתברר כי הלקוח שלך זקוק לשירותי ניהול תיקים, אינך צריך להתחיל בתהליך ניהול תיקים. מנהלי תיקים מבוססי פיצויים, שירותים חריפים או קהילתיים – מנהלי תיקים או ספקי שירותי בריאות אחרים שזיהו לקוח שייהנה משיקום מקצועי או ממקרה – יכולים ליישם את תהליך ניהול התיקים כחלק מהמתקן שלהם – וניתן ליישמו באמצעות עזרתם של חברי צוות הבריאות, לרבות מנהל תיק וחבר צוות האחראי על ניהול קליני של תיק הלקוח.

הרמה הרביעית של ניהול התיקים

היא הערכת יעילות התוכנית והבטחת ארגון מנהל התיקים לענות על הצרכים הספציפיים של הלקוח. חשוב לציין שאתה עשוי להיות זכאי לניהול תיקים אם הטיפול שנקבע נמצא מחוץ להנחיות מבוססות הראיות. תלוי עד כמה מנהלי התיקים והלקוחות שלך מנהלים את התוכניות שלהם, ייתכן שיהיה עליך לחשוב מחדש על רמת ניהול התיקים. לדוגמא, רוב החברות הציבו מדיניות לגבי הפרות ספציפיות המחייבות ניהול תיקים באופן אוטומטי, אך לא כל החברות עושות זאת.

למרות ששירותי ניהול תיקים מתואמים היו בשימוש מאז סוף המאה ה -19 ושירותי ניהול תיקים עכשוויים הופיעו בשנות השישים והשבעים של המאה העשרים

סקירות סקירה מאשרות כי תיאורים וריאציות טרמינולוגיות נשמרו לאורך זמן. ישנן מגוון הגדרות שונות לניהול תיקים ולשימוש בו, אך הן יוצרות קבוצה משותפת של פרמטרים המתקשרים זה עם זה, כגון גיל, מין, גזע, מין, קבוצת גיל, מוגבלות, אתניות וכו '— – גורמים שונים תלויים במנהל התיקים ובהקשר של הלקוח, אך מה שעושה מנהל התיקים תלוי במה שהוא עושה. לדוגמא, הם יכולים להתערב ישירות או לנקוט צעדים במקביל כדי להבטיח שאדם אחר בצוות הטיפול יתערב במידת הצורך.

לדוגמא, על מנהל התיקים בבית החולים לוודא שהמטופל וקופת החולים מבינים מה קורה במהלך שהותו של המטופל בבית החולים. בדרך כלל הם מתקשרים עם חברת ביטוח הבריאות ומנהלי התיקים בכל יום או בכמה ימים.

במקרים מסוימים

מנהלי תיקים יכולים לקחת על עצמם את תפקיד תיאום הטיפול בכדי לפשט ולייעל את התהליך כולו. מנהל תיק שעובד בחברה לטיפול ביתי יבצע, למשל, ביקורי בית, ביקורי רופאים וביקורים אצל המטופל. את סוג השירותים הניתנים ניתן למצוא בבית המטופל או בבית קופת החולים. ניהול תיקים בתחום הבריאות בבית שונה ממנהל התיקים בבית החולים שהמנהל מעניק לעיתים קרובות טיפול מעשי. הגדרות אלה זמינות בספרות ניהול תיקים, ניהול תיקים, בארגונים קשורים ובאינטרנט.

האקדמיה האמריקאית לניהול תיקים מציעה השתלמויות בניהול תיקים כחלק מתוכנית ההסמכה למלגות

קורס זה ייתן לך הבנה בסיסית של העקרונות והפרקטיקות הבסיסיות של ניהול תיקים ויישום מעשי של עקרונות אלה על פרקטיקה וניהול של מגוון רחב של תיקים מורכבים. האקדמיה האמריקאית לניהול תיקים מציעה תוכנית ניהול תיקים במשרה מלאה ומתקדמת העונה על דרישות ההכשרה למלגה והסמכה.

קורס זה מספק הבנה בסיסית של העקרונות הבסיסיים של ניהול תיקים ויישום מעשי של עקרונות אלה על הפרקטיקה המשפטית והניהול של מגוון רחב של תיקים מורכבים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן