איך עושים קידום אורגני?

איך עושים קידום אורגני?

בחלק שלנו על שימוש בפייסבוק כמנהל פרסומות כדי להגביר, כולנו מתעמקים בערכו של הפוסט האורגני ובסוגי התוכן שכדאי לשתף. אנו גם חולקים טיפים ושיטות עבודה מומלצות לפרסום תוכן חברתי אורגני.

אתה יכול גם להשתמש באופן אורגני כדי להגביר את מעורבות הקהל בתוכן שלך. על ידי יצירת תוכן וידאו חי שמגיע לקהל שלך ומוביל אותו להתחיל שיחה בתגובות, אתה יכול להיות בטוח שהטווח האורגני שלך יגדל כתוצאה מכך.
לעוד פרטים מורחבים על איך עושים קידום אורגני? יש לבדוק ב- tzd-seo.org.il

אם התוכן שלך משיג מעורבות רבה, אנשים רבים יאהבו, יגיבו, יגיבו וישתפו את הפוסט שלך. טווח הגעה אורגני (מספר האנשים שרואים פוסט) אינו מוגדל מכספי פרסום או טווח הגעה בתשלום (כלומר, אם משלמים כדי לקדם פוסט).

הדרך הטובה ביותר להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק

היא לעבוד עם האלגוריתם של פייסבוק כדי להעביר את הפוסטים שלך לראש פיד החדשות של העוקבים שלך. מכיוון שפוסטים מהעוקבים שלך נוטים יותר לחיפוש בפייסבוק, אתה יכול להגדיל את הסבירות שהתוכן שלך יופיע בפיד שלך, וזה אומר יותר טווח אורגני.

פרסום במדיה חברתית בתשלום אינו ערובה לכך שהפוסטים שלך ייראו על ידי קהל היעד שלך. עם זאת, יש דרכים להגדיל את הפוסטים המקודמים כך שיש סיכוי גבוה יותר שיגיעו לאנשים.

קידום בתשלום מאפשר לך לשלוט בתוכן המפורסם ובנגישות שלו ולגבש את עסק השירות המרכזי שלך כמותג מצליח שאתה רוצה לעשות איתו עסקים

כמו כל ערוצי השיווק בתשלום, מודעות בתשלום במדיה החברתית יכולות לספק את סוג התוצאות השיווקיות שאתה צריך אם אתה משתמש בפלטפורמה הנכונה עבור קהל היעד שלך. תוכן אורגני ותרומות בתשלום הם הדרכים הטובות ביותר עבור מותגים להגיע לקהלים חדשים באמצעות מדיה חברתית ולהפוך אותם ללקוחות.

עם קידום בתשלום

אתה צריך לעבור את המגבלות שקבעה פייסבוק כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר ולמספר הקהלים שאליהם מיועד התוכן שלך. בפייסבוק תוכלו לקדם ולהגדיל את טווח ההגעה של הפוסטים והתכנים שלכם בפייסבוק על ידי קידום פוסטים. קידום אורגני מתייחס לסיפורי חדשות שנוצרו על ידי פעולות של אנשים בעמוד הפייסבוק שלך או בפוסטים בדף שלך.

טווח אורגני

הוא מספר האנשים שרואים את התוכן שלך ללא הפצה בתשלום. טווח הגעה בתשלום הוא אנשים שראו את התוכן שלך כתוצאה מפרסום בתשלום. קידום אורגני נועד להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיינים שיווקיים בתוכן, בשונה מקידום תוכן בתשלום.

אם אתה משתמש בפלטפורמת תכנון בתשלום כגון Buffer או Hootsuite

זה נחשב כקמפיין אורגני אם אינך משלם עבור פלטפורמות מדיה חברתית כדי לקדם את הפוסט בעצמך. אתה מעלה סרטון, מפרסם תוכן ומחכה לראות אם הקהל שלך מעורב. עם זאת, היזהר, אתה לא רוצה לשלם לפוסט שמפנה אנשים לאתר אחר ולא שלך, כי הם עדיין ירצו למקם את התוכן שלך מול הקהל שלהם כדי לחשוף אותו באופן אורגני.

תשלום עבור מדיה חברתית יכול גם לסייע בחיזוק תוכן אורגני על ידי שימוש בפרסום ברשתות חברתיות ככלי להגיע לקהלים

אם מישהו לא גילה עניין בפוסט חברתי, שתף פוסט אחרון בבלוג וקדם אותו למישהו שעדיין לא ראה אותו ונסו להרחיב את טווח ההגעה של הקהל. אנחנו מקבלים מספיק ראיות חברתיות כדי למקד אותן שוב כדי לעבור לשלב הבא של המשפך שלך. במקרה זה, אתה יכול לקבל יותר טווח הגעה לתוכן זה ולקבל כמה תובנות שתוכל להשתמש בהן לאורך הדרך כדי לשפר את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך.

כתוצאה מכך

זה הפך למגמה בולטת של אנשים להשתמש בשירותים בחינם ובטריקים של מדיה חברתית כמו YouTube SEO כדי לקדם את ערוץ היוטיוב והסרטונים שלהם. אני חושב שהרבה אנשים לא מודעים למה זה קידום ביולוגי, אז אני אסביר איך אתה יכול להשתמש בו כדי לקדם את הערוץ שלך ואת הסרטון שלך. הקידום האורגני הטוב ביותר מגיע מיצירת סרטון ממוזער מושך, שימוש בו בעמוד או קבוצה בפייסבוק, בסרטון הפרופיל שלך או כקישור קצר כדי שתוכל לראות כיצד הסרטון מתפשט.

ככל שפלטפורמות חברתיות מרחיבות את בסיס המשתמשים ואת בסיס המודעות שלהן

קשה יותר להגדיל את הקהל שלך עם תוכן אורגני. שתף את ההוראות הבאות שלב אחר שלב כיצד להשתמש בפייסבוק ובטוויטר כדי לקדם את התוכן שלך. אתה יכול לנצח את האלגוריתם של פייסבוק כדי להגיע לקהל רחב יותר, מה שהופך אותו לערוץ יעיל עבור התוכן האורגני שלך.

חמוש בטקטיקות ובהצעות בפוסט זה

אתה יכול להתחיל לדמיין את הקשר בין מדיה חברתית בתשלום ואורגנית במונחים של קידום תוכן. כאשר אתה משקיע באסטרטגיית השיווק שלך ובתוכנה הקשורה (HubSpot, Inbound, Mailchimp, רשימות דוא"ל, מאגרים, לוחות זמנים של Sprout וכו'), פוסטים במדיה חברתית אורגנית אמורים לרדת היטב.

אנשים רבים בזמנם הפנוי משתמשים באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק

כדי להתעדכן בתוכן חדש. תוכן מספק מידע על המוצרים והשירותים שלך דרך מדיה חברתית ללקוחות שלך בצורה של פוסטים מרתקים שהופכים אותם לקליקים למנועי חיפוש, כותרות ותיאורים מושכים שמאפשרים ללקוחות לדעת מה לעשות ולקבל מספיק קליקים. אחת הדרכים לקישור נכנס היא ליצור תוכן טוב, לשתף אותו במדיה החברתית ולאפשר לאנשים לקשר אליו.

חטיבת האופנועים של החברה ביקשה להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלה עם קהל צפון אמריקאי באמצעות שיווק בתשלום ואורגני במדיה חברתית

הנה דוגמה מצוינת לקידום אורגני בשימוש אחד מלקוחות הפייסבוק שלנו: 138 לייקים, 12 תגובות ו-12 שיתופים במודעה בתשלום.

דילוג לתוכן